mandag 2. juni 2008

Endelig fanget jeg "Walter"

Jeg vet ikke hvor mange turer det har blitt til dette lokale lille vannet, men det er mange.
Den ene av to karper som går i dette vannet har jeg gitt navnet Walter for en stund siden.

I fjor hadde jeg mange turer hit og det har blitt endel i år også, men i dag skulle jeg endelig få se Walter på land.
I dag morges var det skikkelig aktivitet på swimmen og først fikk jeg en suter på 2520 g.
Da trodde jeg at karpene var skremt, men en halv time etterpå hyler det til og etter en kort å hektisk fight inne i masse blekker ligger den endelig i håven.
Dama som jobber 5 min. unna blir tilkalt for å hjelpe meg med noen bilder.
Fisken var 74 cm og veide 8720 g og det er ny pers.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig lot Walter seg lure! Grattis med knallfin karpe og ny pers!

Thomas

Anonym sa...

HE he man skal ikke gi opp.
Nå ble det slutt på mobbinga her hjemme også.

Tommy

Charleen sa...

Walter er en stor fisk ; p
er det en karpe?

hilsen den ivrige fiske dattera di (H)