onsdag 17. juni 2009

Det har blitt noen turer ja...

Det har blitt mye fisking i det siste og noen karper har kommet på land, men det har jaggu vært noen turer uten fisk også.

Hadde en ganske hard fòrings kampanje i et vann over noen uker og da jeg kom fram til vannet tidlig på kvelden for å prøve om det hadde hjelpt noe, cruiset det karper rundt på plassen. Jeg var små skjelven da stengene ble lagt ut og håven har aldri blitt rigget opp så fort før, trua var på topp ja. Det tok ikke lang tid før første karpe var på land heller og det ble 6 run den natten hvor jeg mistet en, den kjentes selvfølgelig fin ut, sammenlignet med de som hadde blitt landet og jeg så en stor skjellkarpe som cruiset der på kvelden når  jeg rigget opp. Får ta den seinere tenker jeg.

Igår kveld var jeg på farten igjen og var så heldig å få lande denne fine skjellkarpa tidlig på kvelden. Den dro vekta til 6350 g. og var 67 cm lang.

6350 g.62 cm.58 cm.

Ingen kommentarer: